Möbler?!

Yes, nu sitter jag och tittar på en massa möbler, både begagnade och nya.. Det första som ska köpas in är en tvättmaskin, soffa och matbord.. Upptäckte idag att det inte var säkerhetsdörr till lägenheten också så det blir till att beställa en sådan, så fort jag skrivit på kontraktet som jag gör på onsdag (4/3)..

Började balla ur riktigt ordentligt imorse efter att jag drömt massa mardrömmar om lägenheten (kackerlackor osv).. Nåja, nu finns det snart ingen återvändo och jag vill ju detta innerst inne! Ska försöka få tag på killen som bor där nu, så jag kan komma förbi någon dag och mäta - kan ju vara bra att veta vad man får plats med och inte..

Snälla Musa på jobbet erbjöd sig idag (eller rättare sagt erbjöd hans fru) att sy gardiner till mig, då hon är sömmerska. Så allt jag behöver är att köpa tyg!

Återkommer senare.. Nu ska jag ragga tvättmaskin och soffa! Om killen med soffan ändå kunde svara någon gång *grrrr*






Kommentera inlägget här :