It can only get better .

Underbar låt som spelas mycket i mina högtalare just nu är "It can only get better" med Amy Diamond. Man blir så sjukt peppad av den!

Therese och Sebastian är äntligen hemma - åh så glad jag är! Blev tårögd när jag såg Sebbe utanför min dörr och likaså när jag såg Tess i farsta dagen efter, har saknat er, mina älskade vänner! Blev en liten välkomna-hem-fest i flaten dagen efter - riktigt lyckat var det! synd att vi var tvugna att åka hem så pass tidigt bara. Kommer bli många fler såna fester i sommar, det tvivlar jag inte på.

Mycket som hänt/händer i mitt liv just nu. Jag har de senaste dagarna funderat över vad jag verkligen vill göra med mitt liv. Är det att jobba på sjukhus? Nej.. Jag vill hålla på med foto, data och/eller ungdomar som hamnat snett. Vad som händer och sker får vi se. Det som känns mest lockande nu är att dra iväg med Tess några månader och resa runt och upptäcka världen! Men som med allt annat; vi får se vad som händer och sker.

Blev erbjuden att följa med till Turkiet nu på lördag i en vecka med en killkompis och hans kompisar. Hade varit så sjukt roligt - tror det är precis det jag behöver just nu. Åka iväg från allt och alla och bara sola, bada och allmänt bara vara. Men med tanke på ekonomin och skolan så blir det till att stanna hemma. Men på lördag händer det roliga saker här hemma också. Jag, Steffi och Emelie ska ta ut Therese så hon får shakea rumpan lite som hon längtat så mycket efter! Ska bli riktigt skoj!

Apropå att shakea rumpan blev det en riktigt lyckad kväll i fredags måste jag säga. Förutom den lilla incidenten på dansgolvet. "Tar du mig på rumpan får du fan skylla dig själv" - är allt jag tänker säga. Haha, tack boys och girls för en rolig kväll!

Som alltid händer det negativa saker i mitt liv. "Jag överlever alltid och ska inte klaga" säger jag alltid men har märkt att lilla Emelie börjar bli irriterad på mig när jag säger så, hehe.. Men ärligt talat har jag inget att klaga på. Det mesta går emot mig, men jag vet också att det någon gång är min tur att få lite lycka i mitt liv och det får komma när det kommer! Man kan inte gräva ner sig.. Jag lever fortfarande och det är meningen att jag ska leva och ta vara på alla tillfällen och underbara stunder man bara kan.

Nu är det plugg som gäller, sen ska här sovas som aldrig förr - det är jag bäst på att göra !!
Emelie, Steffi, Therese, Jennie, Sebastian & Camilla - allt för er alltid. Tills dagen jag slutar andas.
Over n Out.

Kommentarer :

#1: Emelie

Love you vännen! <3 Du är en underbar vän!!!

skriven

Kommentera inlägget här :